Beurs of beursstand organiseren

Een beurs organiseren is een vak apart

Let’s amplify your event

De dynamiek tussen de beursorganisatie, bezoekers en exposanten is wat een beurs onderscheidend maakt. Daarom is organiseren van een beurs een vak apart, waar wij je graag bij helpen. Of het nou gaat om alleen een beursstand, een beursdeelname of een complete beurs: wij zorgen ervoor dat jij geen zorgen hebt! Weet je zelf nog wat  de leukste en meest interessante beurs was waar je ooit bent geweest? Waar je geïnspireerd bent geraakt en waar alles zo goed geregeld was dat je er de volgende keer zeker weer heen zou gaan? Dat is wat wij willen bereiken voor al jouw beursgasten.

Van productie tot communicatie voor beurzen

Beurzen vragen om een vlekkeloze productie, exposantenbegeleiding én registratie van de deelnemers. Bij Amplify hebben we hier veel ervaring mee. We bespreken je doelstellingen en zorgen voor ROI met je beurs. Van techniek tot registratie, van communicatiemarketing tot video, vlogs en blogs: Amplify zorgt ervoor er dat je het maximale resultaat uit de beurs haalt.

Laat je team vlammen

Maar denk ook aan de training van je beurspersoneel, de stand bemanning is van groot belang. De voorbereidingen kunnen nog zo goed zijn. Het is het team wat moet gaan vlammen. Zo kunnen wij het beursteam trainen, maar vooral ook samen met het interne team een sales strategie bedenken die gaat opleveren. Aan een beurs deelnemen is topsport zeggen wij altijd, daarom is het van groot belang om voor de standbemanning alles op orde te hebben.

Voordelen Amplify

  • Regie/productie: we regelen de complete logistiek, je hoeft alleen het applaus nog in ontvangst te nemen.
  • Eigen deelnemersregistratie tool: kaartverkoop, inschrijven voor onderdelen, registratie, netwerken, badges, voting het kan allemaal in onze tool.
  • Eventdesign: álles wat je ziet en hoort, bedenkt, ontwerpt en regelt Amplify.
  • Exposantenbegeleiding: je exposanten zoek je zorgvuldig uit. Dan wil je ook dat deze mensen voor, tijdens en na de beurs goede begeleiding krijgen en weten wat er mogelijk is op de beursvloer.
  • Online beurshandboek. Een beursdeelname vergt veel voorbereiding met onze beurssoftware wordt het een stuk gemakkelijker efficiënter en foutloos.
  • Content: we maken een contentmarketingplan voor je waarin een hoop mogelijk is. Denk aan video’s, blogs, vlogs, plogs, stories en livestreams.

Hoe haal je zoveel mogelijk mensen naar je beurs?

Amplify’s gouden tip

Zet het netwerk in van je exposanten. Zij zijn ook gebaat bij een volle beursvloer! Bovendien is de beurs een goed moment om de band met hun eigen klanten te versterken. Je kunt ze een code geven waarmee ze hun klanten een aantrekkelijke korting kunnen aanbieden. Op die manier zijn je exposanten vast bereid om hun eigen netwerk ook uit te nodigen.

Neem contact op

This post is also available in: Engels