• NRC Media - Lancering Het Blad

    Hermitage Amsterdam

NRC Weekend komt met een nieuw maandelijks lifestylemagazine: Het Blad bij NRC. De lancering vond plaats in de Hermitage in Amsterdam. Amplify was samen met het interne marketing team van NRC Media in charge om de lancering zo sprankelend, succesvol en verrassend mogelijk te maken.

Aan ons de opdracht om te verbazen tijdens de lancering. We bedachten een eventconcept waarin we content uit Het Blad tot leven brachten in het decor. Al een tentoonstelling van het magazine. De prachtige vormgeving, content en fotografie van Het Blad leent zich daar uitstekend voor. Net als de prachtige evenementenlocatie de Hermitage in Amsterdam.

Met de toepassing van nieuwe digitale media door de presentatie volledig grafisch vorm te geven en animaties toe te passen was de content net zo straks als de bijzondere vormgeving van het magazine.  In combinatie met slimme evenstyling wekte wij het nieuwe Blad tot leven. De lancering werd door niemand minder dan Paul Verhoeven, het eerste “covermodel” bijgewoond. De exclusieve lancering voor pers en genodigden stond als een huis.

Aantal gasten: 250
Locatie: Hermitage Amsterdam