• amplify intern evenement

Het doel was om werknemers en de CEO van Philips samen te krijgen in een interactieve bijeenkomst. Het doel: de werknemers de kans geven om in gesprek te gaan met en vragen te stellen aan de CEO van hun bedrijf. Het evenement werd gefilmd, zodat werknemers die er niet bij konden zijn ook geïnformeerd werden over onderwerpen als salaris, de maatschappelijke rol van Philips, diversiteit en duurzaamheid.

Het evenement was een unieke ervaring voor omdat je met een beperkt aantal gasten in de zaal zit, dichtbij het podium, ontstond er een persoonlijke sfeer. Het gesprek vond plaats onder leiding van presentatrice en journaliste Diana Matroos. Na het gesprek en de discussieronde kregen de werknemers de kans om persoonlijk kennis te maken tijdens een informele borrel.

Wij hebben mogen bijdragen aan een unieke beleving en door het snel en soepel op te pakken, hebben we samen met de opdrachtgever een mooi resultaat neergezet. De klant is tevreden over het evenement en onder de indruk dat het zo snel in elkaar gezet kon worden. Daarnaast is de film een succesvolle tool, die nu gebruikt wordt om de werknemers te informeren.

Locatie: diverse
Type event: intern evenement

philips logo portfolio amplify

This post is also available in: Engels

WhatsApp WhatsApp ons