Amplify je jubilea en viering

Een jubileum of viering om te onthouden!

Iets te vieren? Amplify helpt je graag bij de organisatie!

Volledige verzorging van het eventmanagement

Jubileum of viering organiseren? Let’s amplify your event

Sommige momenten moet je groots vieren! Dat kan een jubileum zijn, maar ook een andere belangrijke viering. Als je voor een belangrijk moment een groot feest wilt organiseren, is de sfeer enorm belangrijk. Voelt iedereen zich gehoord, thuis en op z’n gemak?  Gaat iedereen naar huis met een goed gevoel en mooie herinneringen? En voegt het personeelsfeest waarde toe aan de bedrijfscultuur en de onderlinge communicatie?

Volledige verzorging van het eventmanagement

Personeelsfeest draagt bij aan doelstellingen

Een personeelsfeest kan bijdragen aan meerdere doelstellingen zowel intern als extern. Denk bij interne doelstellingen aan gewijzigde strategieën en een cultuuromslag event. Alles is mogelijk! Worden de doelstellingen behaald en hebben de mensen van het interne organisatiecomité ook en mooi feestje door onze aanwezigheid, pas dan zijn wij tevreden!

Jouw voordelen

  • Regie/productie: we regelen de complete logistiek, je hoeft alleen het applaus nog in ontvangst te nemen.
  • Uitnodigingen relaties: we denken met je mee over wie je uitnodigt en kijken ook in ons eigen netwerk wat er mogelijk is.
  • Eventdesign: álles wat je ziet en hoort, bedenkt, ontwerpt en regelt Amplify.
  • Content: we maken een contentmarketingplan voor je waarin een hoop mogelijk is. Denk aan video’s, blogs, vlogs, plogs, stories en livestreams.

Hoe betrek je mensen bij een jubileum of personeelsfeest?

Kijk of er onontdekt talent rondloopt dat maar wat graag een rol krijgt bij het event. Zijn er medewerkers die van zingen houden of in een bandje zitten? Zet ze in. Kan iemand mooi verhalen vertellen? Geef ze een podium! Betrek creatievelingen in een brainstorm over de invulling van het feest en kijk ook of je een rol kunt geven aan relaties, oud-medewerkers of leden. Zo vergroot je de betrokkenheid onderling en maak je het persoonlijk.

We helpen je graag met alle vragen over je event.

Naam(Vereist)