Live > Online > Hybride > 2021 Wij zijn er klaar voor

Live > Online > Hybride > 2021 wij zijn er klaar voor in ieder vorm.  Een jaar om nooit te vergeten. Ons pracht vak, mensen bij elkaar brengen en verbinden, was/is ineens onverantwoord en zelfs verboden. Afstand houden de nieuwe (tijdelijke) norm. Een onwerkelijke werkelijkheid. In recordtempo konden we onze ervaring met tech, web en […]

Live > Online > Hybride > On demand voor kennisevents en congressen

Live > Online > Hybride > On demand voor kennisevents. Neem de volgende stap en maak nu het verschil met on demand events en congressen.  De coronacrisis heeft de eventbranche op zijn kop gezet. Online staat tegenwoordig in de basis en vormt het startpunt van alle evenementen. Daarna volgt hybride een vorm die met de […]

5 tips voor een succesvol online kennisevents en inhoudelijke congressen

De coronacrisis heeft de eventbranche opgeschrikt, maar zeker niet omver geblazen. Ruim voor de crisis waren wij wat betreft digitale technieken, design en productie al een geoliede machine. Online events zaten al een tijd in de lift, maar de huidige realiteit heeft deze vorm van evenementen een boost van jewelste gegeven. De afgelopen maanden hebben […]

Protocol Zakelijke Bijeenkomsten en Evenementen binnen de 1,5 meter samenleving.

Amplify EventMarketing is al jaren trots lid van Branchevereniging en community van Leading Agencies: IDEA*. Samen met de andere branche en vakverenigingen heeft de evenementen industrie zich verenigd in het Eventplatform. Dit platform heeft het protocol uitgewerkt voor zakelijke evenementen en bijeenkomsten een aangeboden aan Den Haag. Lees hieronder het hele persbericht van het Eventplatform: […]

Online evenementen of congres organiseren met behulp van evenementenbureau.

Een belangrijke vraag om jezelf te stellen wanneer je een online evenement gaat organiseren is: kan ik het zelf? Of kan ik bij de organisatie de hulp van een communicatie en evenementenbureau goed gebruiken? Deze vraag stel je eigenlijk altijd wanneer je een evenement gaat organiseren. Of dat nou een fysiek evenement of congres is, […]

Online een Virtual Event of Congres organiseren?

Online een succesvol evenement of congres organiseren: hoe pak je dat aan? Afgelopen jaar organiseerden wij tientallen online congressen en evenementen. Van heel klein. tot heel groots. Tienduizenden online deelnemers waren er inmiddels bij ons te gast in livestreams en honderden break out sessies. We weten dus heel goed wat wel en niet werkt en […]

1,5 meter afstand bij evenementen, beurzen en congressen

Ineens zitten we er middenin: de nieuwe realiteit. De anderhalve meter economie. Niemand weet nog hoe het er allemaal in praktijk echt uit gaat zien. Voor veel branches is het een raadsel en lijkt het onmogelijk. Als je aan evenementen denkt, dan lijkt dat zeker het geval. Maar is dat ook echt zo? Of liggen hier […]

Primeur! Wij zijn IDEA Certified Leading Agency!

Primeur! We mogen ons IDEA Certified Leading Agency noemen. Dit nieuwe keurmerk krijgen alleen de beste livecommunicatie bureaus van Nederland. Benieuwd hoe dat zit? Amplify EventMarketing is een van de pak ‘m beet 60 IDEA-bureaus. Deze Nederlandse community van leading event agencies heeft als missie om de kwaliteit van livecommunicatie te verhogen. Het nieuwe IDEA-keurmerk […]

Amplify @ EventStreet – Schrijf je in voor de Campfire Sessions

Amplify EventMarketing present op EventStreet Haarlem – Ontmoeten we je daar? Bekijk hier ons programma en meld je aan voor onze Campfire Sessions, Meet & Greets en de Amplify Cocktails & Mocktails 10 juli zijn wij met Amplify EventMarketing deelnemer aan de allereerste Nederlandse EventStreet Haarlem. Een initiatief van onder andere IDEA, de branchevereniging waar […]

Congres EventVlog Amplify EventMarketing Congresbureau

Amplify EventMarketing organiseert al meer dan 10 jaar de meest uiteenlopende congressen voor haar opdrachtgevers. Steeds vernieuwen wij onze aanpak om zo iedere editie en ieder congres de gasten te blijven verrassen. Maar vooral ook om relevant te blijven bij de doelgroep. Zo gebruiken we uiteenlopende middelen om dit te bereiken, denk aan contentmarketing, videomarketing […]