Nespresso

We nodigden de trouwste klanten uit voor een brunch- of lunch-evenement. Vanzelfsprekend om ze te bedanken maar ook om ze nader kennis te laten maken met het recycle-programma van Nespresso, zoals de recyclefiets. Op twee prachtige locaties regelden we vier mooie en inspirerende sprekers die een visie hebben op hoe je nog duurzamer kunt leven: […]
Nuffic Jaarcongres: Internationalisation for all

Dagvoorzitter Chris Sigaloff neemt de aanwezigen mee in de nieuwste trends en ontwikkelingen rondom onderwijsbrede internationalisering. Journalist en schrijver Joris Luyendijk deelt zijn prikkelende visie en de Orange Carpet Award wordt uitgereikt. Naast het bijzondere programma op het hoofdpodium zijn er meer dan 22 break-out kennissessies.
VSBfonds Lanceringen Bursalen Netwerk

VSBfonds gelooft in bevlogen en gemotiveerde studenten die zich verder willen ontwikkelen. Daarom stelt VSBfonds jaarlijks een groot aantal beurzen beschikbaar voor studenten om in het buitenland te studeren of onderzoek te doen. Motivatie en betrokkenheid bij de omgeving vinden wij belangrijker dan cijferlijsten. VSBfonds steunt maatschappelijk betrokken studenten in hun ambitie om kennis en […]
A great place to work

We bedenken en ontwikkelen het concept en produceren het event van begin tot eind: inclusief de spraakmakende videoproductie, animaties en eventcontent.
Nuffic meets (Online Event)

Het overkoepelend thema van dit online event is de waarde van internationalisering. In de eerste aflevering vertelt Hoogleraar wetenschapscommunicatie Ionica Smeets bijvoorbeeld welke best practices er zijn wat betreft online onderwijs, waarbij ze voorbeelden deelt uit haar eigen ervaring. Een dagvoorzitter begeleidt de hele dag, dat verder in een studio plaatsvindt. Amplify is verantwoordelijk voor de gehele coördinatie […]
VUmc Cancer Center Amsterdam & TCS Amsterdam Marathon

Onze taak is het vergroten van de branding, een boost geven aan de fondsenwerving en tijdens de marathon een groots evenement neerzetten. Dit is het ultieme voorbeeld van de combinatie waar Amplify Eventmarketing goed in is: online en offline marketingcommunicatiecampagnes gekoppeld aan een evenement. We creëren de campagne #HelpdeHeld en het CCA Helden Clubhuis als […]
Nl4talents

Bezoek van leden van de Koninklijke familie aan je evenement is iets waar je vanzelfsprekend uitermate trots op mag zijn, maar het behoeft wel een specifieke voorbereiding. Zo is er een Koninklijk protocol waar je rekening mee moet houden en verschillende andere zaken die je goed moet aanpakken. Wil je meer weten over Koninklijk bezoek […]
BizNiZ Live

Na het winnen van een spannende bureaupitch werd Amplify verkozen tot het evenementenbureau van Walibi Holland. Trots gaan we van start met het eventconcept dat tot in de puntjes is uitgewerkt en helemaal aansluit bij Walibi, maar ook een brug slaat naar de doelgroep door middel van eventcontent. Presentatrice Lieke van Lexmond neemt de gasten […]
Congres EADV – European Academy of dermatology and venereology

Ruim 9000 internationale specialisten bezoeken het congres. Wij verzorgen met veel plezier de spectaculaire openingsavond, waarbij we het thema ‘Building Bridges’ tot leven brengen. Deze opzwepende openingsshow was nog lang het gesprek van de dag! Naast het showgedeelte faciliteren we voor alle genodigden de mogelijkheid in een interactief programma bruggen met elkaar te bouwen. We […]
TNT Express

Van groot naar klein, nationaal en internationaal. Zo waren we met een internationaal gezelschap in het Koninklijk Theater Carré; de droom van iedere eventproducent. Maar we creëren ook een indrukwekkende presentatie met mapping en 3D voor een select gezelschap van collega’s op kantoor.